sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Vaikeempi päivä

Tänään on ollu aika paska päivä.. Mul tuli kauhee ahdistus ja harhanen olo ja viiltelin sitte nuppineulalla. Ei mitenkään pahasti, mut jäin kiinni siitä. Sit en pystyny puhuu ku hoitajat tuli kkyselee ja antaa tarvittavia lääkkeitä. Sen piti melkeen syöttää ne mulle ku en pystyny liikkumaan. Sitte ne lähti mut se nainen oli unohtanu desinfiointi aineen jolla se oli puhdistanu mun haavoja mun huoneeseen ja sit alko kuuluu "juojuojuojuojuoJUOJUOJUO" ni mun oli pakko. En ehtiny paljoo juoda, ku se tuli takas. Se otti sen mun kädestä ja kysy et joinko mä siitä. Mä sanoin et join ni sit se lähti kiireellä johonki ja must tuntuu, et se meni soittamaan päivystävälle lääkärille.

Mul oli koko ajan kosketus harhoja kans. Ja sit ku olin ollu hetken yksin ni aloin kuulla "Haarukka pistorasiaan......" Mä lähin kävelee keittiöö kohti, pyysin mun ruoka-annoksen(oletin et siinä on haarukka mukana) mut sit onneks oliki ruokana keittoo, ni siin oli vaan lusikka. Ja se hoitaja vei pois veitsenki siitä jostain syystä.. No istuin siin sit jonku aikaa ja aloin pikkuhiljaa voimaan paremmin, kiitos lääkkeen Sit pystysin jo syömäänki...

Sori kauheesti jos teksti on sekavaa.. Pääni on sekasin lääkkeistä ja alkoholipitosesta desinfiointi aineesta. Ja kukaan ei käyny tapaamassa mua. Ehkä paremppi niin, ku oli niin paha olo..

3 kommenttia:

lost girl kirjoitti...

Hui kauheen pelottavia kaikki harhoja sulla:(:(ja muutenki vaikeeta:(

paaljon tsemppiä!!♥

mia-ana kirjoitti...

Kunpa alkaisit voimaan paremmin mahdollisimman pian.

Voimia sinulle! ♥

Sandra kirjoitti...

Kiitos kummallekkin <3 on tosi aahdistavia nä harhat mut haluisin silti jo kotiin..:/