torstai 6. syyskuuta 2012

Pakkohoito jatkuu vieläkin...

Tänään oli hone... Sain kuulla et joudun olee sairaalas viel ainakin 3 viikkoa. Vittu! Mä haluun kotiin. Joudun siks jäämään ku mulla tulee joku uus lääke noitten vanhojen tilalle. Leponex. Se on kuullemma tehokkain psykoosi lääke mitä on. Mä sanoin ensin etten halua sitä, siinä toivossa et mun ei tarvis jäädä osastolle enää, mut lääkäri sano, et voin joutuu olee viel monta kuukautta jos tilanne ei muutu mihinkään, ni mä sit aattelin et on järkevintä mielummin ottaa toi lääke sit jos joka tapaukses joutuisin olemaan sen 3 viikkoo.

Honessa puhuttiin aika paljon mun harhoista. Sit ku alettiin puhuu kosketusharhoista ni mua alko hävettää. Lääkäri kysys mimmosii ne on. Mä kerroin: Ne on sellasiii, et tuntuu et joku yrittää avata reisii ja sellasiii et tuntuu et joku makaa mun päällä tai et joku yrittää repii peittoo pois. Ja semmosii... Sit se lääkäri sano "eli tommosii seksuaallisia" ja sit se kysy et oonko joutunu raiskauksen uhriks. Hävetti niiiin paljon. Siinä tilanteessa oli mun ja lääkärin lisäks yks hoitaja L ja opiskelija K ja äiti ja sisko Krisse. Mua hävetti siis ihan vitusti myöntää se siinä. Katoin alas päin ja vastasin "joo". Lääkäri kysy millon ja mä vastasin "joku pari vuotta sitten". Lääkäri kysy et oonko tehny rikosilmotuksen ja ku mä sanoin etten oo ni se rupes kyselee et miks "Se on rikos joka on tehty sulle" Mua itketti ja hävetti... Puhuu miehen kanssa siitä. Se oli inhottavaa.

Eilen ku olin kotilomilla, ni toin sieltä terän mukana ku äänet käski. Sitte viiltelin osastolla. Terä oli niin pieni ettei sillä saanu oikeen tehtyy kunnon viiltoja ja mä kuulin koko ajan "Syvemmälle syvemmälle syvemmällle..."  Yhestä tuli sit tosi tosi syvä viilto. Se olis varmaan oikeesti pitäny tikata mut noi laitto siiihen vaan vähän perhosteippiä. Ei se sillä pysy kiinni mut ihan sama... Se nainen olis halunnu lähettää mut TK:hon tikattavaks mut mies oli sitä miieltä et ne perhosteipit riitti. Tän jutun takii en sit pääse ainakaan viikkoon lomille ja uloski vaan hoitajan kanssa. Ei edes perheen kanssa saa mennä ulos sairaalan alueelle ilman hoitajaa.. Oma vika.

Sit viel yks juttu mikä mua harmittaa vielki, terapeutti S. Mun yks kaveri alkaa nyt tapailee sitä ja se on kans yli 18v. Mua vituttaa niin paljon.. Oon niin kateellinen. Miks S ei voi olla mun terapeutti. Mä aloin ragettaa sille mun kaverille ku se kerto et alkaa tapailee S:ssää. Sanoin, et mä oon just yrittämäs päästä yli siitä ja sit se kaveri tulee ja kertoo tommosta. :( olin niin surullinen.. Try to fucking forget her, you stupido!

4 kommenttia:

Nessa kirjoitti...

<3 tsemppiä tosi paljon. äläkä häpee yhtään mitään! sä oot täysin viaton ja se mitä sulle tapahtu oli traumaattista, jotain mistä pitäis rangaista tekijää. ja yritä jookos olla viiltelemättä ? c: <3

Sandra kirjoitti...

Kiitos sunn ihanasta kommentista <3 tsemppiä myös itelles!

mia-ana kirjoitti...

Hyvä, että pystyit kuitenkin kertomaan lääkärille noista sinun harhoistasi.

Itselleni tulee aina vähän epävarma olo kun kerron kokemistani harhoista hoitajalle tms. Tuntuu siltä, että ne pitävät minua älyttömänä tai jotenkin sillein, etteivät ymmärrä ollenkaan miltä ja miten todellisilta ne harhat oikeasti tuntuvat.

Voimia sinulle jatkaa hoidossa olemista <3

Sandra kirjoitti...

Juu mulla myös tulee tyhmä olo kun kerron niistä. Tuntuu, et mua pidetään idioottina ku tottelen ääniä. Vaikee yrittää selittää, et ne on niiin todellisia mulle, et se olis ku joku toinen ihminen oikeesti puhuis siinä vieressä....

Voimia myös itelles <3 ja tsemppiä harhojen kertomisessa. Niistä kannaattaa kuitenki puhuu, vaikka tuntuuki joskus vaikeelle ja tyhmälle... :)