sunnuntai 9. syyskuuta 2012

...and that's who i am

Haluun kotiin paratiisiin

Musiikki on mun elämä ja intohimo

Ei voi tietää mitä pimeydestä löytää

Viiltelen itseäni

Katson kauhuleffoja useesti, mulla on kone täynnä niitä

Rakastan koiria!!



Me katotaan Gleetä yhdessä Krissen ja äitin kanssa
Oon kaukana normaalista kaikkine ongelmineni ja vammailuineni.

...koska mä oon

Vihaan itteäni aina.

Mua on vaikee rakastaa.

Mulla on maailman ihanin ja vahvin äiti maan päällä

Täytyykö selitellä enempää 

Mulla ei oo ollenkaan sosiaalista elämää perheen ulkopuolella

Ja suurinosa niistä näkyy mun käsivarsissa

Nukkuminen on ihanaa

....mutta itsemurha ei ole ratkaisu

Perhe on mun elämä


Oon muuttunut paljon ku mun sairaus on pahentunut

Oon väsyny tähän kaikkeen

Kaipaan tällä hetkellä koko perhettä, mut kaipaan myös terapeutti-S:ssää

Vihaan tätä paskaa oloo ja tätä paskaa kaikkea

Ja siks oonkin niin paljon ylipainoinen


Voin tehdä tyhmiikin juttuja kun oon psykoottisella päällä tai ahdistunut...

Nelli on mun vauva

Koulussa, mutta mä oon aina sanonu takas! 

Kehenkään ei voi luottaa. Kaikki on vaarallisia

Koska siellä ei näy mitään hyvää


Koska olen epäonnistuja

Oon niin ruma

Voisin unohtaa kaiken menneen ja alottaa alusta

Semmosii salaisuuksii, mitä jotkut tietää ja sellasia, jotka vaan minä tiedän. On ahdistavaa ku on niin paljon salaisuuksia.

nukkuminen on ihanaa

Pikkuveli make jota rakastan yli kaiken

Kaipaan sitä tunnetta

Koska mä oon syyllinen kaikkeen pahaan mitä tapahtuu


Tätä blogiiki kirjotan sen takia

Uskon Jumalan ihmetekoihin

Oon uskovainen, Oon aina ollu ja tuun aina olemaan

Tobascus on mun rakkaus youtubessa ja kaikkee muutakin siel on!

Koska en tuu yhtään kauniimmaks vaikka kuinka yrittäisin. Ihan yhtä rumana säilyn jokatapauksessa

Mitä jos sitä ei olis tapahtunu.. Eläisinkö nyt normaalia elämää...

Katon tääl osastollaki simpsoneita 24/7

Mul on youtubessa mun laulamia coveri biisejä. Ja laulan muutenki!

Koneella oleminen on kivaa

musikaalit on ihania! 

Psykoottinen masennus parhaillaan

Jumala ja Jeesus ovat mun turva

Paljon asioita jää tekemättä, koska pelkään epäonnistuvani

Monet ei ymmärrä

...ja oppisin elämään itseni kanssa sellasena ku olen

Matikka on kivaa, paitsi jos se on liian vaikeeta

Tai niin ne ainaki väittää

Ja niin teenkin..

Se on kyl nykyään vähentyny ku on vaikeempi keskittyä nykyään mihinkään

Tätäki kirjottaessa hankaluuksia pysyä asiassa. Pahoittelenkin kirjoitus ja ajatusvirheitä

Se on hieno jäbän alku.

Haluisin olla normaali, edes melkeen

Oon ikuisesti tällanen keskeneräinen

Popcornit on hyviä. Varsinki hyvän leffan kanssa



Just edellis iltana kävi taas silleen

lapsuudessa hyväkskäytetty ja aikuisuudessa raiskattu

Aina ku jossain on kynttilä tai tulitikut ni alan lekkii niillä

Kiitos niille jotka jakso loppuun asti. Ja kiitos minulle ku jaksoin tehä tän väsymyksestä, masentuneisuudesta ja ahdistuksesta huolimatta :D Aattelin et tänään on joku näitten teema päivä ni päätin sit itekkin tehä tämmäsen. Se oli rankkaa koska muhun sopivia kuvia oli varmaan tuhat. Mä jouduin karsii aika rankalla kädellä et ei tuu liian monta ja näitä tuli silti niin paljon.

Eilen oli kummallinen ahdistus kohtaus. Aloin ihan hirveesti pelkäämään kaikkia miehiä ja rapsuttelin haavat auki. Tärisin ja itkin ja naishoitaja yritti rauhotella mua. Sain kaks annosta tarvittavia lääkkeeitä. Ja ei ollu yhtään harhoja. Oli vaan kauheen ahdistava päivä jotenki...

Kohta on iltapalan aika ---->

2 kommenttia:

Liina kirjoitti...

hienoi noi kuvat mutta hiukan on kauheeta lukea tollasesta masennuksesta, kun ite ei ees osaa kuvitella millasta se olis ;o

Sandra kirjoitti...

kiitti, mut on tää tosi rankkaa pakko myöntää.. :(