perjantai 14. syyskuuta 2012

Kirjotin biisin (alhaalla suomeksi)

Kirjotin ite pikku biisin. tässä se tulee(huom! k18):

It did happen

Come with me to bed,
we can play a little game.
Let's take your pants off,
don't worry, I'm not gonna hurt you
Let's see what you have here.
It's so small. It makes me wanna fuck you.
This is a nice little secret between us two.
Don't ruin it by telling someone.
Never tell anyone, ok?
Or I'll be really mad at you.

Chorus:
Don't cry, it didn't happen.
Why are you crying? Nothing happened.
Just forget about it.
Just forget it!

I buy you a drink.
Do you want another?
Let's go to my house.
I promise I won't fuck you.
Come with me, we can play some music together.
C'moon, I have a present for you at my place.
You're a good girl for coming with me,
I love you so much.
What do you mean you don't want it?
I haven't got what I wanted yet.
I have kicked some asses,
so be careful, how you choose to behave with me.

Chorus:
Don't cry....

Now look my arms you two.
Is this what you wanted?
I have to hurt myself,
you got what you wanted.
I hate this life,
only because of you two.

I HATE YOU!!

Chorus(x2):
Don't cry...

Sit jos on joku joka ei osaa enkkuu ni täs suomeksi sama:

Se tapahtui

Tule sänkyyn mun kanssa,
me voidaan leikkiä vähän.
Otetaan sun housut pois,
älä pelkää, en mä sua satuta,
Katotaan mitä sulla on täällä.
Se on niin pieni. Se saa mut haluamaan naida sua.
Tämä on kiva pikku salaisuus meidän kahden välillä.
Älä pilaa sitä kertomalla jollekkin.
Älä koskaan kerro kellekkään, jooko?
Tai mä tuun todella vihaseks sulle.

Kertsi:
Älä itke, sitä ei tapahtunut.
Miksi sä itket? Mitään ei tapahtunut.
Unohda se!

Mä ostan sulle drinkin
Haluatko toisenkin?
Mennään mun luokse,
mä lupaan etten nai sua.
Tuu mun kanssa, me voidaan musisoida yhdessä.
Camoon, mulla on lahja sulle mun luona.
Sä olet hyvä tyttö, kun tulit mun kanssa.
Mä rakastan sua niin paljon.
Mitenniin sä et tahdo sitä,
mä en oo saanu haluamaani vielä.
Mä oon hakannu pari tyyppiä,
joten mieti huolella, miten käyttäydyt mun kanssa.

Kertsi:
Älä itke...

Kattokaa nyt mun käsivarsia, te kaksi.
Onko tää se mitä te tahdoitte?
Mun täytyy satuttaa itteeni. 
Saitte mitä halusitte.
Mä vihaan tätä elämää,
vain teidän kahden takia.

MÄ VIHAAN TEITÄ!

Kertsi(x2):
Älä itke...

Olipas tönkköä tekstiä suomeksi... mut jotenki tolleen se menee.. Aika karu biisi.. Mut sainpahan vähän taas purettuu ajatuksia... Kertokaa jos löydätte virheitä enkun kielisessä versiossa. Suomenkielisestä ei kannata virheitä ettiä, koska niitä löytyy varmasti!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi upee laulu !! Osu ja kolhati! KIITOS!

Sandra kirjoitti...

Kiitos. :) kiva jos ppidit. Vaikka aihe onkin rankka