tiistai 21. elokuuta 2012

Pakkohoito jatkuu

Tapasin tänään lääkärin. Se sano aluksi, et ei nää syytä pitää mua pakkohoidossa, mut sit ku mä sanoin et en sit aijo jäädä vapaaehtosesti, ni sit se sano et laittaa mut sittenki pakkohoitoon... Ihme meiningit. Mielivaltaa!!! Onneks mut siirrettiin psykoosiosastolta mielialaosastolle.. Täällä on paljon paljon rauhallisempaa ja parempi olla siis.. Lääkäri sano et vaikka mulla niinku on psykoottisia oireita, ni mun psykoottisuus johtuu syvästä masennuksesta a siks on parempi et mä oon tääl. Onneksi niin.

 Mä muuten koko eilisen illan ja tän päivän oon tuntenu kosketus harhoja. Tunnen, et joku yrittää kiskoo peitettä pois ja tunnen ku joku makais mun päällä. Se on tosi ahdistavaa, enkä oo saanu sanottuu hoitajille mitään... pitäis varmaan kertoo jollekki.

Nyt kuulen ääniä, jotka käskee työntää haarukan pistorasiaan, mut nyt mä tiiän et ne on vaan ääniä, jotka mun pitää vaan ignoorata... Eikä mulla ees oo haarukkaa.. on vaikee taas keskittyä kirjottamiseen äänien takia. Joten moro

ps. haluun kotiin

2 kommenttia:

mia-ana kirjoitti...

Hyvä, että pääset päivittämään blogiasi osastohoidosta huolimatta. Minä en pääse kirjoittelemaan kuin ollessani kotilomilla, kuten esim. nyt. Olen itsekin siis psykoottisen masennuksen ja itsetuhoisuuden takia mielialahäiriöiden akuuttiosastolla hoidossa ollut nyt jo n. 2 viikkoa.

Minkälainen lääkitys sinulla on meneillään? Itse syön Venlafaxiinia, Risperidonia, Lyricaa ja Opamoxia.

Sandra kirjoitti...

Täällä saa onneks olla tietokone ja kännykkä käytössä..

Mulla on lääkkeinä venlafaxin, abilify, seroquel prolong ja joku unilääke jonka nimeä en muista ja joku tarvittava jonka nimee en muista