sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Sulle, vaikket tätä luekkaan

Nyt tekee taas niin kovin mieli viillellä. ja oon nyt yksin.. olisko jalkaan ehkä ja sukka vaan päälle siihen ku homma hoidosssa. Sen verran alas viillän. Nyt on semmonen olo et ansaitsen. On jotenki likanen olo.. Huomaan et oikeesti ei tarvii kuulla ku sana raiskaus (täänään tv:stä) ja kaikki muistot palaa kummittelemaan. Joka vitun kerta sama juttu. Se sana tai jotain siihen viittaavaa, ni kaikki palaa elävänä mielee. Se koru. Mulla on se vieläki tallella. Haluun pitää sen, koska se on hyvä muistutus siitä kuin tyhmä ihminen voi ollla. "Tuu mun luokse, mulla on sulle sellanen koru. Sähän tykkäät laulaa? Tuu mun luokse ni musisoidaan yhdessä, mä osaan soittaa kitaraa. Mä tunnen musiikkialan ihmisiä, voin auttaa sut uran alkuun, tuu mun luokse. En mä sua nai, jos sä sitä luulet" No ei vittu käyny kuule mielessäkään hyi vittu en olis puhunukkaa sulle jos olisin tienny et sä haluut naida mua VITTU!

Entä jos mä olisin vahva ja en viilteliskään. Sun takia mun ei tarvii mun viikkoja kestänyttä streakkia rikkoo... Turha kuvitella. Oot jo niin paljon pahaa saanu aikaan mun elämässä. Tarjoo vaan viinaa, jota sulla ei sit ookkaan. Vai on sulla vene ja moottoripyörä ja vaikka mitä. Miks sun jääkaapin oves oli sit jotain sossu raha tuki lappuja. Työtönki olet vissiin. Ja moi moi vaaan ku näet mut jossain, onko kiva moikata ihmistä jonka sä oot raiskannut? Kitaraakaan et osannut soittaa... sillon mä sen tajusin, ku se otti sen kitaran... ja se ei osannukkaa soittaa..

- *rämpyti räm*
- öömm... hei jos sä veisit mut nyt takas sinne baariin
- no äläs nyt, pidetään ensin vähän hauskaa

juuupidetäänvaanjuuu hyi poispoispois mun mielestä............................... pakko viiltää

ja KYLLÄ, kyllä se tapahtui, vaikka sä sanoit: "Älä itke Sandra, sitä ei tapahtunut, mitään ei tapahtunut" Sillon mä vaan sanoin, et joo vie mut nyt takas sinne baariin. Sä varmaan uskot, et sitä ei tapahtunu.... tiedoks vaan KYLLÄ SE TAPAHTU!

Sori sekavasta teksistä.

Ei kommentteja: