tiistai 26. kesäkuuta 2012

nyt vs sillon

Juu moi :) En viillelly eilen. Vaikka mieli teki ja pahasti.. Hyvä minä. nyt voin sanoo rehellisesti että hyvä minä!! Olin aika ahtaalla mut mä selvisin.

Tänään on jotenki ahdistanu koko päivän. Haluisin jo kotiin täältä. Nyt mua varjostaa lapsuuden kauheudet. Eilen oli noi viime vuoden kevään tapahtumat, mut nyt on lapsuus. En osaa oikeen ajatella, et kumpi niist jutuist oli pahempi. Lapsen kuitenki pitäis voida luottaa läheisiin ihmisiin ja se multa vietiin. Luottamus koko tätä maailmaa kohtaan. Mut toisaalta täl jälkimmäisellä kerralla multa ei kysytty ja asia vietiin  loppuun saakka.... Lapsena mä luulin sen olevan vaan joku leikki. Ei mulle tavallaan tehty mitään vasten tahtoani. Ää vaikee ajatella näitä. Mut toisaalta helpottaa ku saa kirjottaa näitä tänne..

Ehkä joskus voinen kirjottaa tänne mitä oikeestaan tapahtu.. Mut en nyt enkä varmaan lähiaikoina. Sit ku oon ensin ite käsitelly niitä...

Nyt täytyy loopettaa ku toi mumma tuol jotain selittää... Postaan ehkä illalla uudelleen jos jaksan..

Ei kommentteja: