lauantai 23. kesäkuuta 2012

Kiikalassa

Jusseja kaikille! Nyt on tosi ihanaa ku ollaan kiikalassa äitin kanssa isovanhempien luona.

En tajuu kyllä et mikä nyt on ku viiltely on nyt taas niin päällimmäisenä mielessä. Koko ajan mä etsin jotain jolla viillellä ja jos tulee joku terä vastaan ni kokeilen onko se ihanan terävä. Täälläki. Ja kaikkien seurassaki. Se on outoo, ku toi terien kokeilu oli ollu jo jonku aikaa pois, mut nyt se on tullu takas. Ehkä tää ei sittenkää kannata. Siis taistella sitä halua vastaan. Vois vaan viiltää........... eieieieiiii, nyt jotain muuta mieleen. DKT taitoi meen nyt käyttää.. Pelaamaan jotain tai kattoo simpsoneita.

Tunnen jo miten ala mäki on alkamassa. Olen luuseri ja tiedänn et jos mä alotan viiltelyn ni se on menoo sit. Ja mä haluun ainaki mennä kokeilee sitä koulun käyntii.. Vaikka se ei tunnukkaan mahdolliselta ollenkaan. Koska mä niin tuun saamaan kaikkii paniikkikohtauksii tai alan viiltelee tai pelleilee viinan ja lääkkeiden kanssa. Koulussakin.. Ikäkin riittää nyt... tai siis kohta, siis viinaan.

Mut nyt meen deekooteilemään.

Ei kommentteja: