torstai 28. kesäkuuta 2012

Happy happy me

Tänään oli kiva päivä. Me käytiin terapeutti S:n kanssa meijän viimesen ajan kunniaks syömässä ja käppäiltiin torilla ja syötiin jätskii. Mulla oli tosi kivaa! :) Mä annoin mun tekemän lahjan S:lle ja S anto mulle lahjaks pari stressipalloo, jotka tulee kyllä varmasti käyttöön. Itseasiassa ne oli jo käytössä tossa, ku mua otti päähän yks juttu.

Tänään on muutenki ollu parempi päivä. Ei oo ahdistanu paljookaan. Ehkä vähän siellä torilla ku siel oli niin paljon ihmisiä. Ainut nyt vaan et huimaa jostain syystä. Ja siitepöly allergia oireet on pahana. Mut muuten on ollu paljon parempi olo.

Mua vähän huolestuttaa Nellin vointi. Se vaikuttaa jotenki masentuneelta. Noh... voipi olla että ihan turhaan huolestun. Jos se Kiikalan aikanen stressi purkautuu nyt tolleen. Jos mua ei nyt huippais ni menisin käyttää Nellii ulkona. Ei ees sada vettä nyt...

Kaiken kaikkiaan olo on nyt hyvä!!

Ei kommentteja: