perjantai 13. joulukuuta 2019

So long and good bye, so long and good bye

Mut siirrettiin kuntsarille.. ilman mitään varotusta. Olisin kirjottanu kirjeen hoitaja v:lle. Toivottavasti se lukee tän. Haluisin vaan kiittää kaikesta mitä se on antanut. Se omistusasunto juttu oli aika osuva. Haluisin pyytää myöskin anteeksi kaikkee sitä paskaa jota oon aiheuttanu. Ehkä tä kuitenki on parempi näin. En haluu olla taakaks ja mä selvästi olin. Välitän siitä ihmisestä enemmän ku mun pitäis. Sehän on vaan hoitaja. Mut mulle kovin tärkeä.

Mä toivon ihan turhaan mut toivon silti et me voitais olla jonkunlaisis välels. Kumpa se ees kommentois tähän postaukseen jotain. Jos se näkee tän..

Oot super hieno ihminen ja kaunis vaikka muuta väität. Mul on nyt jo kova ikävä sua ja meijän keskusteluja. Voi olla että mä meen nyt kuitenki rikkomaan jotain lasista ja pääsen pois tästä maailmasta. En oo ihan varma löydänkö mitään. Annoit mulle paljon hyvää. Kiitos siitä.

Olisin myös todella äärimmäisen iloinen jos voisit käväistä hyvästelemässä mut. Olis hieno halata vielä kerran. Ja mä rukoilen sun puolesta. Mua pelotti se kun sul sattu sydämeen. Toivon että se ei oo mitään vakavaa. Kiiitoa kun jaksoit mua. Kiitos!

Ei kommentteja: