tiistai 10. joulukuuta 2019

Now you've done it

Siis nyt en ymmärrä. Mun on helppo puhuu v:lle ni rangaistukseks ne uhkailee jo ottaa sen pois mun omahoitajista. Ei mee mun ymmärrykseen. Onkohan v toivonu ettei sen tarttis enää olla mun omahoitaja. Jos sekin vihaa mua. En kyl yhtään ihmettelis. Oon niin paska.

Kävin siis äsken hoitajien huoneel seisomas. Yks vitun rasittava mieshoitaja joka näyttää ihan kim jong unilta sano et mitä asiaa sandra? Katoin kysyvästi v:tä. Kim jong un sano että v on nyt tauolla, palaa hetken kuluttua. Mä sanoin et okei. Sit se sano: ja täytyy varmaan miettii sitä omahoitajan vaihtamista. Mä sanoin et kui. Se sano että koska et suostu enää muille puhuu. Mä sanoin että olisin vaan pyytäny v:tä ulos. Siihen kim jong un sano että no katotaan kuka kerkee tulee myöhemmin.

Siis mitä vittua oikeesti. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä. Et jos synkkaa jonku kanssa ni eiks sen pitäis olla hyvä asia. Ei näköjään.. en vittu tajuu. Täällä rankaistaan ihme asioista. Paitsi jos se tosiaan on niin että v ite ei haluu enää auttaa mua. Niinhän siinä yleensä käy. Ihmiset kyllästyy muhun. Mä ymmärrän sen enkä syytä siitä v:tä. Mut kyl se harmittaa.

V:lle on vaan niin helppo puhuu koska se tietää mistä mä puhun, tietyistä syistä. Ja muutenki.. tuntuu et se välittää. Mut oon kai väärässä. Oon ollu ennenki väärässä ihmisestä. Siitä mitä joku ihminen ajattelee. Vissiin v:kin haluaa vaan satuttaa mua. Mä luulin et se haluis auttaa mut olin kai väärässä.

Ei kommentteja: