sunnuntai 24. elokuuta 2014

Is it really only in my head?

Eilen oli A:n läksiäis bailut. Siel oli joku 6 iihmistä mun lisäks, ni ei silleen ollu liikaa porukkaa. Muut meni baariin myöhemmin, mut mä en uskaltanu ku pelkäsin et tulis joku paniikkikohtaus taas. Mul oli alku illasta tosi hauskaa, vaikken kaikkeen pystyny osallistumaan. Olin kuitenki läsnä ja nauroin muiden mukana..kunnes..äänet hyökkäs mun kimppuun. Kaikki muu ympärillä katos, tuntu et tuun hulluks..(tai no tuun ja tuun, mähän oon hullu) Äänet oli tavallista voimakkaampia. Cut cut cut cut cut......oot huono, oot ruma, ne nauraa sulle, tapa ittes, oot huono, ansaitset kuolla, oot luuseri, viillä, viillä, tapa ittes....jne jne.....

Mä yritin pitää itteni kasassa. Sit muut alko pelaa juomapelii ja mä havahduin siihen. "Mä tuun mukaan!" Aattelin et alkoholi auttais. Ja auttohan se. Mul oli tosi kivaa sen viimesen puolen tunnin aikana, mut sit noi lähti sinne baariin ja mä lähin kotiin. Olin kotoon joskus yhentoista aikaan. Kaikki oli hyvin ja juttelin äitin kans ihan normaalista, en ollu ees kännisssä (en juonu niin paljon koko iltana). Mut sit ku menin nukkuu omaan huoneeseen(jossa m-sisko oli jo nukkumassa mun sohvalla väliaikasesti), alko taas kuuluu äänii. Ne käski taas viiltelee. Mä halusin päästä eroon niistä äänistä, mut mikään ei auttanu. Otin sitte seinältä nastan. Painoin sen ihoo vasten.. tässäkö tää melkeen kaks vuotta kestäny viiltely tauko oli.. tässä hetkessä, äänien takia. En mä ole näin heikko. En ehtiny rikkoo ihoo sillä, ku joku pakotti mut lopettamaan. EN VIILTÄNYT! Oon taas voittaja!

Ei tän pitäis olla näin vaikeeta. Musta tää on ihan epäreiluu :( Vituttaa. Ku en pärjää. Ansaitsen parempaa. EN TOSIAANKAAN ANSAITSE! Ansaitsen kaiken sen paskan mitä saan. Oon niin vitun huono ihminen.

Kerroin muuten A:lle tänään, että musta tuntuu et joku ihminen laittaa ääniä mun päähän. Se sano, et se on täysin yliluonnollista ja et hän ei usko siihen. Sano, et varmaan liittyy mun sairauteen et luulen niin. Mutta ku musta se on niin..... En mä oo hullu. Mun mielestä, joku yrittää tehä musta hullun.. ääää!! Auttakaa!

5 kommenttia:

vesta kirjoitti...

On äärimmäisen epätodennäköistä että kukaan ihminen osaisi laittaa ääniä kenenkään päähän. On myös äärimmäisen epätodennäköistä että sellainen ihminen olisi kiinnostunut tekemään sellaista juuri sinulle. Kun nämä todennäköisyydet kerrotaan keskenään, lottovoittokin kuulostaa saatavaan todennäköisyyten nähden helpolta nakilta.

Sen sijaan on erittäin todennäköistä sinun sairautesi huomioon ottaen, että tuo luulo äänien päähän laittamisesta on myös osa sitä sairautta. Eli ikävänä veikkauksena, olet ehkä sairaampi kuin haluaisit olla.

Sandra kirjoitti...

Mä en haluu olla sairas?

vesta kirjoitti...

Et ymmärtänyt ilmaisuani.. Kukaan ei tietenkään halua olla sairas. Tarkoitin lähinnä: Olet ilmeisesti yhden oireen verran sairaampi kuin tiedät olevasi.

Sun selkäs takana kirjoitti...

Mä ajattelen, ett sairaus laittaa ääneet päähäsi, sairaus tekee ne ja sairaus haluaa sun satuttavan itteäs. Uskon ett jonain päivänä sä et kuulekkaan niitä huutoja enää, mutt siihen asti yritä taistella jokaisella pienellä voiman rippeellä jonka vaan irti saat. Sä todellakin ansaitset parempaa, parasta! Niin se on. I'll be here for you, joka ikinen kerta kun äänet käskee sua viiltään.

vesta kirjoitti...

Varmasti kannattaa myös muistaa pahana hetkenä, että Jumala ei tahdo että sinä satutat itseäsi. Sillä HYVÄ isä ei mitenkään voi tahtoa sellaista. Sellainen olisi mahdotonta.

Jostain syystä Hän on vain sallinut sairauden kohdata sinua. Varmaa on, että Hänellä on myös valta poistaa se kun aika on.