keskiviikko 20. elokuuta 2014

Are they following me?

Ahdistaa.. en jaksa olla ihmisten kanssa mut ku on pakko.. haluisin jaksaa, mut nyt voin niin huonosti, ettei pysty :( hitto. vituttaa olla minä. Äänet vaivaa taas... kuula kalloon? se ainakin auttaa. mut en halu olla näin heikko, enkä aio olla.. tästä noustaan.. as if..en usko tota itekkään.

Mut niin.. oon väsyny tähän. tähän elämään, tähän kaikkeen :( vittu. Tuntuu et joku tekee tätä mulle. Joku ihminen. Laittaa jotenki ääniä mun päähän.........................

Pyörryttää

2 kommenttia:

vesta kirjoitti...

Huolestuttaa, että sinä ajattelet jonkun laittavan ääniä päähäsi. Sekin vainoharha on sairautta.

Saatko nyt varmasti tarpeeksi apua/hoitoa? Auttaisiko Jeesus myös?

Sandra kirjoitti...

Haluunkin pois näist ajatuksista :(

Kyl mä uskon et saan tarpeeks apuu tällä hetkellä :) ja joo Jeesus auttaa <3