sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Nappiin menneet lomat :)

Olin eilen koko päivän kotilomilla ja meni tooosi hyvin!! Mä en tarvinnu ees tarvittavia ollenkaan. Tos äskön ku hain aamu lääkkeet, ni se hoitaja siellä kysy mun lomista ja ku kerroin etten tarvinnu tarvittavii, ni se sano "Se on parantumisen merkki" :) ihanaa, ehkä mä sittenki oon parantumassa! Siit tuli hyvä olo. Mul on hone keskiviikkona, ni ehkä mä pääsen sit pois! Krisse käski ottaa pienemmän tavotteen, ni ei ssit tuu niin suurta pettymystä, jos en pääsekkään pois. Ja tottahan se on, että en mä yhden päivän perusteella ppääse pois.... Mut onko niillä toisaalta mitään syytä pitää mua pakkohoidossa enää?

Raha-asiat on ihan perseellään... En saa mistään rahaa tällä hetkellä, ku sairaslomaa on ollu niin kauan, etten saa enää sairauspäivärahaa.. Seuraavaks tuleeki sit kuntoutustuki, ei eläke... Aika sairasta et 20-vuotias on eläkkeellä.. Mut tosiaan, en saa sitäkään ennen joulukuuta ja sairaalalaskut maksamatta. En tiiä mitä mä teen. Sossultaki sain vaan puolet siihen sairaalalaskuun.. Eli 200 euroo pitäis muka taikoo ilmasta :(

Meen tänään naapurille leikkauttamaan hiukset. Meinaan sanoo sille vaan et saa vapaat kädet, mut haluun suuren muutoksen entiseen.. Mul on aika kamalas kunnos tukka. En muista millon viimeks oon käyny leikkauttamassa tukan.

Ei kommentteja: