torstai 4. lokakuuta 2012

Ahidstaa

Olin eilen illalla kotilomilla. Se meni ihan hyvin. Koko ajan pikku ahdistus päällä, mut se helpotti ku otin tarvittavat. Me laulettiin glee karaokee ja pelattiin rock bandia  Krissen kanssa. Mulla oli ainaki tosi hauskaa ahdistuksesta huolimatta. Tosin oli koko ajan seklanen olo, et tekis mielie viillellä. Mut eihän se kotona onnistuis. Ku äiti ei päästä mua mihinkään ilmat et se on ite mukana. Ei sillä, et en mä usko , et  mä olisin joka tapauksessa viillelly, koska voin muute jjoutuu takas tonne psykoosiosastolle. Mut halu ja tarve olis.

Tänään on ollu semi paska päivä. Ahdistaa tosi kovin ja itkettää. Voin tosi huonosti.. :(

Äitillä on sunnuntaina synttärit ja mä neuloin sille semmosen tuubi kaulahuivin. Toivottavasti se tulee käytöön. Oli aika kova töinen meinaan. En nimittäiin oo koskaan ikinä neulonu ennen tätä. Aikaa meni yhteensä pari päivää.

Ääh, en pysty keskittyy kirjottamiseen ku ahdistaa kkoko ajan. Kädetki tärisee.


Ei kommentteja: