keskiviikko 15. elokuuta 2012

I'm so scared

Apuaaa! Tänään pitäis mennä koululle ku mul on siel opo aika. Koulu alkaa vasta 27.8, mut me sovitaan mun kurssit. Tai no.. kurssi nyt ainaki tälle ekalle jaksolle. Mua pelottaa ihan sikana et saan jonku ahdistuskohtauksen tai jotain. Ja lähiaikoina mul on ollu sellanen olo, et epillyttää, et pystynkö sittenkää alottaa kouluu. Yöt menee koko ajan huonommin, tai siis illat enemmänki, ku ahdistaa pelkkä ajatus siitä et kohta alkaa koulu. Ei sillä ettenkö mä aijo ainaki yrittää, mut en tiiä tuleeko siitä mitään :(

Mua on lähiaikoina alkanu vaivata myös pari muuta juttuu.. Vähän lievempi juttu on se, et ku me sovittiin sillon terapeutti S:n kanssa, et tavataan elokuussa ja ei olla vielkää tavattu. Se on unohtanu mut. Mä oon kirjottanu kirjeenki sille, mut en oo päässy antamaan sitä S:lle. Ku en tiiä s-posti ossaakaan... Vähän harmittaa ja mietin tätä juttuu aika usein päivän aikana..

Mut se mikä mua oikeesti häiritsee ja kunnolla, on niin kauhee juttu, et sitä ei voi ees kirjottaa tänne.. Se on semmonen juttu joka on vaivannu mua nyt joku viikon ajan ja se ei mee pois mun mielestä. Koko ajan tietyt asiat muistuttaa siitä. Haluun joka ilta viillellä sen jutun takia, mut mul ei oo mitään hyvii terii. Pitää käydä ostamassa, koska haluuuun sen jutun pois mun mielestä. Se on niin kauhee juttu, et tekisin mitä vaan et saisin sen pois mun mielestä. VITTU!

Mut nyt täytyy häippästä sinne opolle.. Apua, mua pelottaa oikeesti!

Ei kommentteja: