maanantai 27. elokuuta 2012

Ikävä punapäätä

Tänään on ollu kiva päivä.. Ei oo ollu melkeeen yhtään harhoja ja ahdistustakin vaan vähän. Auttaa vissiin aika paljon toi ku oon saanu tota tarvittavaa serenase??? niinku ennenku on tullu harhoja. Ja sit on kivaa ku on kkäyny siskot ja myöhemmin kävi äiti ja nennu vauva(koirani) Ja jee saan jo mennä omaisten kans ulos ilman hoitajaa!!

Nyt on vaan kauhee stressi siitä sirkukseen menosta. Ku oon ostanu mulle ja makelle aitiopaikan eturivin liput ja nyt noi vähän vihjailee et oonkohan pääsemässä sinne. Mun on pakko pakko PAKKO päästä sinne. Maken takia! Siis olis tosi epistä makelle jos en pääse sinne. Tai siis ku voinhan mä antaa noi mun liput äitille et se vie maken mut ei se oo sille sama. Ku se haluu nimen omaan mun kans ku se on meijän joka vuotinen perinne..

En oo muuten vielkään tavannu terapeutti S:ssää vaik meijän piti elokuun aikana tavata... Pakko kai vaan yrittää unohtaa koko henkilö... Mulle käy aina näin. Ensin tulee joku henkilö joku muuttaa koko mun elämän ja sit yhtäkkii se vaan häipyy pois.. Ja en saa olla siihen yhteyksissä... tai no saa ja saa. kai mä saisin jos a)Olis sen s-posti tai joku b)uskaltaisin(siinä ajatuksessa että en ehkä saakkaan olla yhteydessä siihen)

No mut,,,, mä täst häivyn... aattelin mennä yhteisiin tiloihin hetkeks jos vaikka ei alkais ahdistaa ku ei kert oo koko päivänä ahdistanu silleen kauheest. Toivottavasti nää tääl haluu kattoo salatut elämät.. Eiks se tänään ala?

Ei kommentteja: