perjantai 29. toukokuuta 2015

Jopa salatut elämät on liikaa mulle + salases uutta

Ahdistaa niin pirusti. Raiskaus mielessä eikä salatut elämät todellakaan auta asiaa. Ku siel puhutaan siitä koko ajan. Eilen mä sanoin äitille ku siin olohuonees olin, et en haluu/pysty kattoo salkkareit. Reaktio oli hieman eri ku mitä odotin. "Mun elämää rajotetaan joka suunnasta, tä on niin ärsyttävää!" Mä sit sanoin, et ihan sama, kyl me voidaan se kattoo.. (ku mul ei oo oikeen muuta pleissii ku oon tääl) No me katottiin se ja mä kyl ahdistuin niiin paljon. Jos olis saanu johonki soittaa(siis jolllekki hoitajalle) ni olisin soittanu. Tietenkään siihen aikaan ei enää ketään saa kiinni, Menin sit alakertaa ja nappasin pillerit nassuun ja toivon että uni tulis pian....


Pieni runo jonka väsäsin:

Nobody understands this,
but I just want to cut me.
Every time I hear the word rape,
or see the man's face,
I just want to die,
grow my wings and fly.
No one seems to understand
this is way too much.
I gotta find a new plan
'cause this one is too rough.

Tänään katoi salkkarit.. ihan ite koneelta yksin. Mun oli pakko selvittää et joutusko se Monica taas raiskatuks. Ei onneks. Ja joo joo... tiiän et se on vaan ohjelma ja tiiän myös sen että mun ei kannattais kattoo sitä,, mut mut.... oli pakko. Ja mähän siis katon aina ennakko jaksot. Eli sori spoilaus jos et ollu viel kattonu maanantain jaksoo...

Ei kommentteja: