tiistai 26. maaliskuuta 2013

Haaste :)



Ohjeet:
Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 faktaa minusta, tässä ja nyt !

1. rakastan perhettäni (myös eläimiä) <3 nbsp="" p="">2. vihaan itseäni
3. rakasta musiikkia
4. olen mieleltä sairas
5. viiltelen (nyt oon ollu pari kuukautta viiltelemättä :))
6. olen joutunut raiskauksen ja seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi
7.  katson piirrettyjä, kuten Simpsoneita ja Family Guyta
8. olen reippaasti ylipainoinen
9. rakastan pepsi maxia
10. mulla on vain muutama ystävä, mut ne on sitäkin rakkaampia
11. oon aika sekopäinen, kun mut oppii tuntemaan

11 kysymystä haastetuille:

1. Mikä on lempiherkkusi ?
- suklaa
2. Lempiblogi ?
- http://snowblinded.blogspot.fi/ eli sähkökissan blogi
3. oletko facebookissa ?
-juu
4. mitä juot mieluiten ?
-pepsi maxia
5. Onko sulla lempinimeä ?
-on ;)
6. Montako lasta on perheessäsi ?
-siis tarkottaaks tää niinku kuin paljon mulla on sisaruksii(ne on meinaan jo aikuisii melkeen kaikki) Viisi meitä on :D
7. seurusteletko ?
-en nyt
8. Tykkätkö hedelmäsalaatista ?
-juuuuu
9. Mielimusiikki ?
-Damian McGinty
10. Mitä teet päivisin ?
- dataan ja käyn terapiassa ja koulussa iltaisin
11. Opiskeletko jotain ?
-aikuislukiota yritän käydä

Haastan:
sähkökissa
Elle
Cicatrix
ei mul taida olla muita joilla on alle 200 lukijaa :)

Kysymyksiä haastetuille:
1. Seuraatko salattuja elämiä?
2. Omistatko lemmikkejä?
3. Opiskeletko?
4. Lempi juomasi
5. Poltatko
6. Juotko alkoholia
7. Onko sulla diagnoosi, jos on niin mikä?
8. Pelaatko facebook pelejä
9. Tiedätkö pelin sims? Jos tiedät, niin pelaatko sitä?
10. Seuraatko simpsoneita
11. Lempi bändisi?

Ei kommentteja: