keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

And then, I'm alone

Olin eilen illalla taas heikko ja viiltelin.... Nilkkaan. ensin varovasti pieniä pinta naarmuja, mut sitten syvempiä ja oikeestaan tuli vähän liianki syviä. Syksyllä se on helpompaa,ku voi pitää puseroo ni voi viiltää käsiin. Haavoja on helpompi hoitaa..

Tänään on ollu oikeestaan ihan kiva päivä. Katottiin äitin kanssa pari leffaa.. en oikeestaan oo muuta jaksanukkaan tehä. Oon ihan poikki vaikka nukuin 12 tuntia. Mä oon niin huono ihminen. Ja dkt taidot on jo ihan unohtunu jja se hävettää mua. En pärjää näin, mä tarviin dkt käyntejä ja terapeutti S:ssää.. Ei tää toimi näin, ku ei oo ketään sanomassa kuin hyvä asia se on et en viiltele... Ei oo oikeestaan ketään kelle kertoisin et viiltelenkö vai enkö. Ja mut jätettiin yhtäkkii yksin. Kaikki pitkä aikaset hoidot loppu yhtäkkii ja mul ei oo nyt mitään hoitokontaktia toistaiseksi... ku kaikki on kesälomalla. Se sijainenki on lomalla ja mulla ei oo täl viikolla mitään aikaa... Eli ekana käyn päivittäin jossain ja sit yhtäkkii ei oo mitään eikä ketään missään...... VITUTTAA JA AHDISTAA!!

ps. ketä kiinnostaa joku hiukkanen?!


Ei kommentteja: