lauantai 21. huhtikuuta 2012

Pää täynnä paskaa - ehkä meitä kuunnellaan

Moi oon sandra ja oon totaallinen luuseri. En tiiä mitä mä viel teen tääl. mun kuuluis olla jo kuollu. aikoja sitte kuollu poispoispois.. Oon huono ihminen ja oon paha. Oon likainen ja oon hullu. Oon sairas mun mieli on sairas  oon hullu paska. Ajatuksia ajatuksia, mun pää on täynnä. Mä en voi syödä lääkkeitä mut syön silti. en voi koska mul on harhasia ajatuksia niistä. syön silti koska lupasin satulle. Satu on selvästi ainoo joka välittää musta. siis äitin lisäks. Sen tiiän et äiti välittää musta, mut sille ei voi kertoo kaikkee. Esim sitä et mul on harhasii ajatuksii kaikesta. En esimerkiks voi käyttää päiväyksikön vessaa, koska luulen et siel on kameroita. Koko päiväyksikön tilat on mikitetty. En oo varma onko nää totta, mut mun mielestä mä oon nähnykki ne.. tai siis nään niiitä siel. tai sit ne ei oo mikrofoneja.. en tiedä.. lääkkeillä yritetään ylläpitää mun psyykkisiä sairauksia jotta mun on pakko käydä päiväyksiköllä, koska ne haluu tarkkailla mua. Välil must tuntuu, mut se EI voi olla totta!, et lääkkeillä muhun pidetään yhteyttä jotenki telepaattisesti. mut siitä ei saa puhuu! Kuulen ääniä ja en oo varma, et onko ne vaan harhoja vai yritetääks muhun pitää yhteyttä jostain.. Ne haluu et mä viiltelen, mut mä en oo viillelly. Sen takii ne vaihtaa mun lääkkeitä, koska ne ajattelee et jos ei noitten lääkkeitten kans viiltele, ni entäs näitten. Mut se ei voi olla totta...... ei voi millään.. niin mun järki sanoo... se ei voi olla totta.

Mun elämäs ei oo paljoo. Vaan päiväyksikkö oikeestaan... En paljon muuta tee. Oon koneel ja meen päivikselle. Ja nyt haluisin lopettaa senkin. Se on liian rankkaa. En jaksa käydä siel. Oon niin poikki koko ajan. Se on selvästi masentuneempi. siis minä. olen. Juu mitään en jaksa ja mikään ei kiinnosta tai innosta ja tulevaisuus tuntuu toivottomalta. Miks mikään ei auta tähän oloon. Ahdistaa melkeen koko ajan ja tekee mieli viillelllä. viillelllä.. viilto sinne tänne kehon ympäri. ei jaksa sitäkään. oon liian poikki. en jaksa miettii edes itsemurhaa... oon liian väsyny hahhaa hehhee hihohiihohohahhahaaaaajeejee jeeejejeejeejeejeejeeejeeejee ou jea jee oo iloinen :DDDDDDDD:))::):)::):))):)):)):):)) mieti kuin helppoo toi on netin välityksellä.. valehtelu oon iloinen ja pari hymiää ja se on siinä, niinpä.... :( ei jaksa

juu moikka vaan, hyvästi elämä hyvästi perhe hyvästi kaikki.. tää loppuu meinaan tähän hejdå!

Ei kommentteja: