maanantai 16. huhtikuuta 2012

Mikä piippu suuhun?

Oon nykään koko ajan väsny. Viime viikolla yöt oli semmosii et nukuin kahesttoist kolmeen. Sanoin lääkärille asiasta ja ne onki nyt sitä mieltä, et mun unettomuus johtuu masennuksesta. Koska mul on niin paljon nukkumiseen vaikuttavii lääkkeitä.. Pitäis pystyy nukkuu noilla, mut ei onnaa.. No sit mul muuttu lääkitys. Ekana piti vaan lisätä voxra kaiken tän hullun myllyn lisäks masennukseen. Mä sanoin, et mul on ollu se vuoden alussa ja  se lisäs harhoja. Lääkäri sanos, et "Oho katos niin onkin. Täytyy sit keskustella ylilääkärin kanssa uudelleen" Juu kiva, ku ne oli jaksanu lukee mun lääke historiaa.... No myöhemmin mä sit tapasin lääkärin uudestaan ja tällaset muutokset tuli: Seroquel 200mg kokonaan pois, eli illassa vaan seroquel prolong. Aamusta sertralin 200mg ensin sataan viikon ajan ja sit kokonaan pois, abilify, joka on todettu mulle oikein sopivaksi lisättiin puoleentoista tablettiin ja sit tuli joku uus setti mukaan. En muista nimee nyt.. mut joku kuulemma aika yleisesti käytetty masennuslääke.

Noooooh,, koska kyseessä oon mää, ni ei tietenkää voinu kaikki mennä suunnitelmien mukasesti. Nyt mua väsyttää koko ajan ja uskon, et se johtuu tosta abilifyn määrän lisäämisestä. No mä sit aloin epäilee koko abilifytä ja tuli harhasii ajatuksii sitä kohtaan. En oo perjantain jälkeen ottanu aamu lääkkeit ollenkaan.... tyhmää, tiedän. Mä kerroin S:lle (mun terapeutti dkt:een kautta) , et en oo syöny niitä ja et aattelin säilyttää ne ja syyä kaikki sitte kerrallaan. S sai mut järkiin ja annoin ylimmääräset pois ja lupasin , et syön lääkkeet määräysten mukaan ja kysyn hoitajilta väsymksen ja abilifn yhtäläisyydestä. Nyt mun yöt on sit sellasii, et illalla    en saa unta mut nukun aamuun asti eli joku 3-7 tai 8..... Not too good..

Mul tuli S:ltä "läksyks" itsen validointi äitin avustuksella. Se on vaikeeta ku on tällanen luuseri. OON LUUSERI AND YOU HAVE NO FUCKING IDEA SO SHUT UP! Äääääääää ei ei ei ei... mä en kestä, tekee mieli viiltääääääääää ://///////////////// Kuulen koko ajan "thirteen cuts thirteen cuts thirteen cuts........................................." En jaksa tätä shittiä enää :( luoti kalloon --->

Ei kommentteja: