keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

huomenii

Juu kiva onpi herätä tähän aikaan.. Tai siis kolmesta asti oon ollu hereillä. Tosi perseestä. Tekee niiiin kovin mieli viillellä, mut nyt mä taistelen sitä vastaan. Pitäiskö yrittää jatkaa nukkumista ku pitäis sinne päiväyksikölki viel jaksaa mennä tänään.

Mul meni eilen puhelin paskaks. Näyttöön tuli kauhee särö. Mä säikähdin ihan sikana, et joo se siitä sitten, mut onneks puhelin toimii kuitenki ilman mitään ongelmaa. Vaikka kauheen näkönen se on. Mun puhelin on siis samsung galaxy s2. Pitää sit jos joskus tulee jotain rahaa jostain, ni korjauttaa se. Nyt mua vaan pelottaa, et kohta se menee kokonaan rikki tai jotain. Pitää vaan ajatella et se on kuitenki VAAN puhelin. Vaikka se menis muruiks ni ei siit kukaan kuole. Hehee :D DKT taidot voimissaan.

Ei kommentteja: