keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Back again(in two ways)

En oo kirjotellu pitkään aikaan, koska luuluin, että mun sisko(Krisse) joka lukee tätä blogii on kertonu sisältöö muille. Mut onneks mä olin väärässä. Voin siis alkaa taas kirjottaa näit postauksia.

Oon nyt koulussa... Nyt ihan lähi päivinä on alkanu taas kauhee alamäki. Oon takas siinä pisteessä, missä olin viime vuonna ennen osastoa.. Tai en ehkä ihan niin huonossa kunnossa. Mä pärjään koulus silleen. taino pärjään ja pärjään KÄYN koulussa tunneilla. Ja mulla ei oo mitään valtavaa halua tappaa itteeni. Siis kyllä mä kuolisin mielellään heti vaan ku voin, mutta mä en halua tappaa itteeni.

Eilen ruotsin tunnilla mua ahdisti kauheesti. Mä vaan jotenki sit niinku päädyin siihen pisteeseen, että mulla oli lasinsiru kädessä ja naarmuttelin kättä hihan sisällä, tietenki silleen että kukaan ei nähnyt. No tietenki, kun viiltelee, ni alkaa ahdistaa enemmän vaan, jatkoin sitä sitte vessassa välitunnilla. Jos en olis jatkanu, ni en nyt olis tässä jamassa. Mut en mä vaan... en mä tiiä. Kui ihminen on niin tyhmä. Menin sitte myöhemmin Krissen luokse yöksi, ja koska se on ainoo johon voin luottaa ja mun oli pakko kertoo jollekki, ni tietenki sille. Puhuttiin myös paljon muusta ja selviteltiin väärinkäsityksiä.

Sit illalla siel Krissen luona, ku siel oli toinenki sisko yökyläilemässä, ni mulla ei ollu siellä läheskään yhtäkivaa ku aiemmin. Ihan illalla meilla oli tosi kivaa(tai ainakin mulla) ku me katottiin leffa ja juteltiin kaikkee.

Tänään aamulla tulin vähän ajois koululle ku tulin Krissen kyydil ja sil oli jotain menoo. Olin sit koululla joskus puol kympiltä ja piti sit venailla tunti. Luin yhtä tosi hyvää kirjaa, nimittäin Torey Haydenin Tiikerin lapsi. Se on oikeesti tosi mielenkiintonen ja se koskettaa mua aika paljon. Välillä mua ahdistaa lukea sitä. No en mä sit tiiä mitä siin tapahtu. Kai mä jollain tavalla siinä niinku keräsin sitä ahdistusta mun ympärille ja sit ku piti mennä tunnille, ni ahdisti sietämättömästi. Olin kuitenki menossa filsan tunnille, koska tiesin, et muuten meen viiltelee.

No tietenki just tänään oli siin tilalla joku ihme juttu salissa. Mä olin ihan menossa sinnekki, mut siinä mun ympärillä oli niin paljon ihmisiä. Siis joka paikassa oli ihmisiä. Mua alko vaan ahdistaa enemmän ja mä tunsin miten mun hengitys alko tiheentyä ja sit mä menin vessaan. Kun mua ahdistaa tosi paljon, mä en pysty puhuu, mä en pysty itkee, mä en osaa toimia oikein. Aloin viiltelee. Tällä kertaa viillot oli syvempiä. Ei siis syviä, mutta ei mitään pintanaarmujakaan. Viiltelin tosi kauan aikaa, melkeen tunnin ajan, mutta viiltoja ei tullut monta. Sitten tulin pois vessasta ja olin menossa syömään, mut sit kaikki tuli pois sielt salista ja ruokalassa oli niin paljon ihmisii, että mä en pystyny mennä sinne syömään...

Kohta alkaa filosofian tunti(se toinen puolikas sitä) , saas nähän miten käy.

Mä muuten luulen, että tähän taas jotenki yllättäen alkaneeseen viiltelyyn voi olla osaks syynä se, että tossa kirjassa mitä mä luen, on semmosia kohtia, missä joku on viillelly ja siitä kerrotaan.. Sit mulle tulee semmonen olo, että haluun ittekki viillellä. Ja sit toinen syy voi olla se ku me oltiin äitin kanssa kattomassa semmonen suomalainen leffa "prinsesssa" ja siinä se yks viilsi ranteet auki ja kuoli. Musta tuntuu, että ku mua ahdistaa ni noi jutut tavallaan muistuttaa mua siitä et on tämmönenki tapa päästä eroon ahdistuksesta.

Full of hate,
out of love.
So full but too empty

Ei kommentteja: