keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Better

Oon pitäny nyt näköjään vähän taukoa. En ole nimittäin päässyt koneelle, ku olin isovanhmpia auttelemassa maalla. Siellä oli tosi kivaa ja jotenki tuntu niinku olis huolet kadonnut siellä kokonaan. Oon vissiin huomenna menossa sinne taas viikonlopuksi.

Tänään on ollu tositosi hyvä päivä! Koulussa meni hyvin, vaikkakin skippasin filosofian tunnit, ku en vaan yksinkertasesti jaksanu nousta aamulla sängystä. Mut siis matikan tunti meni hyvin. Ymmärsin asiat suurin piirtein ja opettaja on koulun paras matikanope. Läksytki sain tehtyä. Vähän piti siskolta neuvoa pyytää, mut onpahan nyt sit tehtynä :) Koulun jälkeen jäin hetkeks hengailee sinne pihalle kavereitten kanssa. Oli jotenki ihan normaali olo?

Tietenkään päivä ei voinut olla täydellinen(ku on sentään kyse musta) Nimittäin jäätävä päänsärky koko päivän ja illemmalla hirveet niska/selkä/hartia kivut. Noi fyysiset jutut tosin on niin paljon helpompia kantaa vaikka koko päivän. Mielummin eläisin sata tämmöstä päivää ku yhtäkään semmosta millasta mun elämä oikeesti on.

Eilen juteltiin äiti kanssa, ku mua vähän huolettaa, että en tule ikinä saamaan lapsia, koska kukaan ei huoli tän näköstä ihmistä. Äiti sano, että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Valehtelee itteleen tai mulle. No kuitenki. Äiti sit sano, että mistä vois alkaa ettiä seuraa. Harrastukset, seurakunnat... kaikkiin vaihtoehtoihin mulla oli ihan hyvät perustelut, et miksi ei onnistu. Sit mä ehdotin deitti palstoja netissä. Äiti sano, että se voi olla ihan hyvä idea. Mulla on nyt yhdellä seuranhaku saitilla profiili. Saas nähä mitä siitäki tulee...

Nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan, että jaksaa taas aamulla nousta. Öitä

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos. Luin ja tulen kyllä.

Sandra kirjoitti...

Millon?