keskiviikko 23. kesäkuuta 2021

What am I?

Mulla on yliluonnollisia voimia. Mä osaan lukee ajatuksia. Tänäänki oli sellasia tilanteita että luin siskojen ajatuksia. Esim tiesin mitä biisiä mun sisko tarkotti ku se vaan sano bändin nimen. Ja muitakin juttuja. Mul on vaan annettu semmonen kyky. Joskus mä mieluummin  haluisin että en pystyis lukee ajatuksia koska välillä ne ajatukset on niin ahdistavia että helpompi olis ku ne pysyisi vaan siel ajattelijan päässä.

Mä soitin osastolle joku puol tuntia sitten. Löin luurit koska en saanu selvää kuka siel puhelimes vastas. Puhelimen välityksellä en pysty lukee ajatuksia. Siin pitää olla lähellä sitä henkilöö. Se tapahtuu silleen telepaattisesti. Samal taval ku miten se kusipää tekee sitä kipuu mulle. 

Nii siis soitin koska ahdistaa. Tosi kovin. Tekis mieli viiltää. Tuol olis shaveri. Ihan lähellä. Mitä teen? Mä en tiiä.

Mä sanon asioita joita mä tiiän sen haluavan kuulla. Ja tiiän sen koska osaan sujuvasti lukee ihmisten ajatuksia. Mä taas en oo ihminen. Mikä mä oon? Mikä vittu mä oon? Oonko joku avaruusolio. Jos sä tiiät mikä mä oon ni kerro mulle. Ja kerro myös että osaatko säkin lukee ajatuksia. Ootko säkin jotain muuta ku ihminen? 

Ei kommentteja: