sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Luokkakokous ja kuulia kalloon

Eilen oli luokkakokous. Ala-asteen :) Oli ihana ilta kavereiden kanssa. Tärkeintä mul oli nähä M. Me oltiin ihan bestiksii ala-asteella. Me oltiin vähän humalassa ja puhuttiin henkeviä. M kerto mulle, että mä olin ala-asteella ollu ainoo joka häntä oli tukenu. Olin todella otettu ja vieläkin itkettää ajatella, että mä oon voinu auttaa jotakuta. M on siis niin ihana ihminen. Kerto et hän haluaa nyt puolestaan olla mun tukena. M tietää et mul on psyykkisiä ongelmia ja haluu auttaa. Sano, että aina ku mä tarviin apua ni voin olla yhteydessä häneen. Sano myös että ei aina pääse tänne mun kaupunkiin ku hänel on pieni tytär, mut yrittää tulla jos pääsee :) Upee nainen

Huomen on laulutunti. Se on niin ihanaa.. Tosin viime kerralla mä kohtasin ongelman. Mä en osannu yhtä juttuu :( Vittu oon paska :(((((( Kuula kalloon. Mä aattelin sanoo tänään lauluope R:lle, et en halu enää laulaa sitä lauluu ku en pysty laulaa silleen ku R haluu :( VITTU KU OTTAA PÄÄHÄN.. Ja vielä veemäisempi juttu on se, et musta tuntuu et R tykkään yhen E:n äänestä enemmän ku mun äänestä... :( :(

No ihan sama.. kai mun on vaan totuttava siihen et oon paska kaikessa.. Niissäkin asioissa joissa kuvittelin pärjääväni... Cant help. Pakko sanoo et itseluottamus laski roimasti.. eilenkin... mut en jaksa nyt siit kirjottaa.....

Asiasta miljoonanteen. Mä oon nyt tavannu toimintaterapeutti J:tä. Viime kerta oli randomeista randomein! Me käytiin miekkarin rahoilla ostaa mul meikkei :D WTF? Se on yks keino kohottaa mun itseluottamusta.. Siis meikkaaminen. J on just paras. Mun pitää nyt meikata joka aamu ja se on itseasiassa ihan kivaa :) Ensin sanoin että en uskalla, koska pelottaa et miehet luulee et mä meikkaan niitä varten.. Että haen seuraa.. Ja sit ne voi tehä jotain pahaa :( Mut J sai mut ylipuhuttuu ja nyt se ei oo enää niin kamalaa :)

Mut joo ei mul muuta ollukkaan. Moikkkkkka!


2 kommenttia:

Sun selkäs takana kirjoitti...

Mahtavaa ett oot saanu elämääs ja tuekses ihmisen ja on varmasti hieno tunne kuulla ett on joskus auttanu jotain,tehny jotain toisen hyväksi. Usko sitä ihanaa naista,elä omia haukkujas siitä ett oisit paska tai ett epäonnistuisit kaikessa! Tiiän kyllä ett helpommin sanottu ku tehty...mutt yritä. <3

Särjetty kirjoitti...

Moi!

Oon ollu aika hermona kun susta ei oo kuulunut mitään. Pelkäsin et sulle on tapahtunut jotain kamalaa.

Kommentoin edelliseen postaukseesi ja mun kysymykseni oli et miten haluisit jutella mun kanssa s.posti vai jotenki muuten? En nyt muista sanasta sanaan mitä viimeks sulle kirjoitin, mutta voit katsoa edellisen postauksesi perästä. :)

Kauheasti stemppiä ja paljon voima haleja sun arkeesi!! ♥♥♥♥

Odotellen sun yhteydenotostasi: Särjetty