torstai 12. tammikuuta 2012

Today or never... I pick.... TONIGHT

Tämmönen pika päivitys ennen nukkumaan menoo. Eli joo siis vau... Tänään oli aikamoinen ilta.. Mä kerroin äitille koko ton keväisen jutun.. Ohoh... Tuli siis siin illan mittaan ihan kauhee olo, ku tuli mielikuvii päähän. Kaikki luuli, et mä oon vihanen jollekki, vaikka oikeesti en ollu. Sitte äiti ja kaikki muutki meni jo nukkuu. Mä jäin yksin olkkariin ja olin jo päättänyt, et jos olo ei helpota ni yöllä heiluu veitsi..

No äiti päättiki sit tulla takas, kuitenki ennen ku olin ees menny olkkarist mihinkää. Sit me juteltiin ja päädyin sit kertomaan koko homman. Ja nyt sovittiin, että otan saikkuu jokski aikaa ja alotan sit ilta lukion jossain vaiheessa. Siis ku sit kerroin, että en jaksa elämää, enkä kouluu.. Ku oon oikeesti ollu lähi aikoina tositosi masentunu.. Puhuttiin siit sähköhoidostaki, et se varmaan täs jossain vaihees..

No mut siis nii, nyt olo on joku tuhat kertaa parempi ja oikeesti. tä helpottaa mun elämä ihan varmasti

Ei kommentteja: