tiistai 10. tammikuuta 2012

I give you this, and I'll get what I want from you

Moi heimoi . Koulus menee ookoosti nyt. Äkkii!! Koputtakaa puuta!

Eilen mulla oli kauhee olo. Mä menin ulos Nellin kans lenkille joskus kymmenen aikaa. Mua pelotti ihan sikana, mut mä menin silti. Mua pelotti, et nään sen miehen. Se asuu joku sata metrii meiltä.. Mul oli puhelin mukana ja kuuntelin musaa kaiuttimista. Mä aattelin et jos se näkee mut, ni se kuulee, et mul on puhelin mukana... Ni se ei tekis mulle mitään.

Mä oon muuten lihonnu ihan sikana... Tavallaan mua ei haittaa.. Koska viime vuonna, ku mä olin laihiksella, ja siis laihduin oikeesti tosi paljon ja se näky ihan selvästi, ni mä.... tai siis tä varmaan kuullostaa tosi tosi oudolta, mut must tuntuu, että mä olin "liian viehättä" tai siis silleen, et en niinku ollu paremman näkönen, mut ehkä jollain tapaa itsevarmempi. Koska,,,,, mä oon siis ruma ja en ymmärrä miks tai miten joku voi pitää mua viehättävänä. Miks se valitsi just mut? Nyt kuitenki haluun näyttää rumalta, koska en haluu antaa kellekkään mitään väärii viestei. Oon ruma ja läski ja hyvä niin...

Se näki mun käsissä viilto jäljet. Se kysy "Miksi sä oot tollasta tehny?" Mä sanoin, että elämä on jättänyt jälkensä. Kaipa sekin sitte halus jättää oman jälkensä muhun... Tätä jälkeä ei vaan saa pois millään ihosiirroilla. Eikä voiteilla, ei millään hoidolla. Tä on ikuinen jälki. VITTUmäoontyhmä Ampukaa mut.

"Mennään meille. Mulla on yks koru minkä mä haluun antaa sulle" "Älä pelkää, en mä sua aijo naida" "Niin, sä harrastat musiikkia vai? Mä osaan soittaa kitaraa, mennään meille musisoimaan" "Älä pelkää, en mä sua nai" "Mä tunnen musiikki alalta ihmisiä, mä voisin esitellä sut niille."
....
"Älä itke Sandra. Ei sitä tapahtunut. Mitään ei tapahtunut"

Mä en tajuu, et kui en oo heittäny sitä koruu pois. Haluun kai muistuttaa ittelleni, et ei kannata luottaa kehenkään.


Päivä 01: kuva minusta
Päivä 02: kuva siitä, miltä sinusta tuntui tänään
Päivä 03: kuva siitä, mitä teit tänään
Päivä 04: kuva jostain mitä olet menettänyt
Päivä 05: kuva aamustasi
Päivä 06: kuva,joka inspiroi sinua
Päivä 07: kuva minne haluaisit mennä
Päivä 08: kuva jostain mihin uskoit lapsena
Päivä 09: kuva mitä söit lounaaksi
Päivä 10: kuva siitä, mitä haluat tehdä
Päivä 11: kuva lempijuomasi
Päivä 12: kuva suosikki ruuastasi
Päivä 13: kuva jostain mitä pelkäät
Päivä 14: kuva joka kiihottaa sinua
Päivä 15: kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)
Päivä 16: kuva kännykästäsiPäivä 17: kuva huoneestasi
Päivä 18: kuva jotain haluaisi tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 19: kuva suosikki soittimestasi
Päivä 20: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 21: Kuva, joka kuvaa elämääsi
Päivä 22: kuva henkilöstä jonka haluaisit tavata
Päivä 23: kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
Päivä 24: kuva henkilöstä jota ihailet
Päivä 25: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 26: kuva, joka tekee sinut vihaiseksi
Päivä 27: kuva, joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 28: kuva parhaasta puolestasi/osastasi
Päivä 29: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 30: kuva onnellisesta muistosta

Kuva joka inspiroi... tähän vois niin laittaa kuvan siitä korusta. Mut en nyt jaksa. No.. Tä kyl inspiroi mua tuhat kertaa enemmän

Elikkäs, kuva tyhjästä haudasta. Jeesuksen haudasta. Pelastus, Jumalan lahja meille. Toivo ja armo tulee täst kuvast mieleen :)

Ajattelen kuolemaa paljon nykyään. Eilen illal ulkoon, mä menin seisoo keskelle autotietä ja toivoin, et Jumala tulee hakee mut pois... Ei tullu. Vaikka mä itkin ja rukoilin "Isä, mä tahdon kotiin. Ota mut jo kotiin!" Mitään ei tapahtunu. Ei sieltä tullu autoja. Ja vaikka oliski tullu, ne olis ehtiny pysähtyy hyvin.. Mutta mä toivoin, että Jumala lähettää jonkun ajamaan mun päälle. Oikeestaan toivoin, että Jeesus tulee hakemaan mut siitä. Sit ku mä tulin kotiin, menin partsille kattoo sitä kohtaa mihin voisin hirttäytyy, jos olis joku köysi.

Mul oli niin paha olo, et mun oli pakko viiltää. Pari ihan pienenpientä pinta naarmua. Ja heti helpotti olo.

Oon paska, kiitti ja moi

Ei kommentteja: