keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Vihaan itseäni

Ahdistaa taas niin pirusti. Ei oo ääniä tai mitään, mutta ahdistaa ja tekee mieli viiltää. Joutaisin roskakoriin.

Tänään oli kuntoutuskodissa ryhmä jossa puhuttiin itseluottamuksesta. Mä sanoin puheenvuorollani, että mulla on huono itseluottamus.. niinku onkin. Sitte kaikille jaettiin laput. Toiselle puolelle kirjotettiin oma nimi ja sit laitettiin lappu kiertämään. Kaikki kirjotti siihen jonkun positiivisen asian lapun omistajasta.

Mun lappu oli tämmänen



Ihan kiva oli kuulla et joku ajattelee musta hyvää. Lopuksi olis pitäny kirjottaa itte joku sana ittestäään. Mul tuli vaan huonoja sanoja(luuseri, ruma, inhottava, lapsellinen.....) mieleen ni jätin kirjottamatta.

Sit oli rentoutusharjotus. Mä en pystyny yhtään keskittymään. Ahdisti kovasti ja se vaan kasvoi.. Katoin kuntoutuskodinhoitajan T:n ranteen verisuonia. Näytti niin viillettäviltä. Miks mun ranteen suonet ei oo niin koholla. Haluisin viiltää, syvälle. Ehkä jopa kuolla verenhukkaan.

Viime yöt on menny huonosti. Kauhee oravanpyörä. Ku en saa yö  nukuttuu ni nukuttaa päivällä, ja  kun mä nukun päivällä, ni en saa yöllä unta.

Mun pelko maailmaa ja miehiä kohtaan on taas noussut. Pelkään koko ajan et joku tekee mulle jotain pahaa.

Onneks tänään on keidasilta, Pääsee vähän laulaa Herralle.

PS Kuoron Viron reissu lähestyy. Jännittää!!!

2 kommenttia:

Eimi kirjoitti...

Älä vihaa itseäsi, se on aivan turhaa. Olet arvokas sellaisena kuin olet! Luuseria sinusta ei saa tekemälläkään, ja tuskin Jumalakaan pitää sinua luuserina, epäonnistuneena paskana. Opettele hymyilemään, aidosti. Kulje selkä suorana ja poista mielestä kaikki paska. Ota viikosta yksi päivä jolloin pukeudut oikeen nätisti, hymyilet vastaan tulijalle, kuljet selkä suorana ja hoet että "olen nätti ja arvokas sellaisena kuin olen". Se riittää. Älä haaskaa elämääsi, äläkä piiloudu sairauksien taakse, koska ne on tekosyitä. :) Hymyä huulee tyttö hyvä! <3

Sandra kirjoitti...

Helpommin sanottu kuin tehty, kun on tuomittu elinikäiseen sairauteen... Ja en oikeestaan ees halua näyttää hyvältä. Se on vaarallista. Mul on usein yllä tekohymy ja se sattuu rintaan.

Toivon että Jumala rakastaa mua, vaikka itse en niin tee..

Kiitos ihanan tsemppaavasta kommentista ja sori ku vastaus on niin tämmönen... parhaillaan huono fiilis...