torstai 4. helmikuuta 2016

Raha on vitusta

En oo taas kirjotellu pitkään aikaan. Ei täs ihmeempiä oo tapahtunu. Yks yö osastolla kriisipaikassa. Oli niin paha olo, et menin vapaaehtosesti sinne. Ja siis mul oli tooosi paha olo. En todellakaan mee vapaaehtosesti sairaalaan ellei oo tosi kyseessä.

Mul on sairaalasta melkeen 2000e lasku.. en tiiä, miten selviin... sossu maksaa tietty osan. Ja meen hoitaja T:n kanssa varmaan diakonia laitokselt hakemas loput.

Mut täs on siis muutakin rahaongelmaa. Mä en saa täs kuussa ollenkaan rahaa. Asumistuki jäi katkolle, koska mun vuokrasopimus katkes. Hain uudestaan asumistukee, mut se nyt ei tietenkään ehtiny tälle kuulle. Ja mikä parasta, en saa myöskään kuntoutustukea, takuueläkettä enkä hoitotukea... Ku ne jotain sähläs tuol miekkarilla...Ne haetaan kiireellisenä uudestaan,, mut ei ehdi tälle kuulle...

Ja laskuja piisaa.. En oo mikään ennustaja, joten tilasin elisa viihteen. Se on ylimmääräinen, mut siin on kahen vuoden sopimus. Jos olisin tienny, et joudun taas sairaalaan, ni olisin jättäny ostamatta... Sen lisäks mul on puhelinlasku, langaton netti kotoon ja mä maksan myös mun puhelinta.

Mä siis olin laskenu et mun rahat riittää näihin kaikkiin ja mul olis ruokarahan ja vuokran jälkeen viel noin sata euroo käyttö rahaa mmuttttttttta...

Vituttaa kovin ja ahdistaa. VITTU

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tulehan Elisan Palstalle ja lähetä minulle yksityisviestillä tietoja tilanteestasi niin eiköhän saada helpotettua jotenkin tilannettasi. Tunnistat meidät palstatiimiläiset vihreästä nimimerkistä. :)

Matias / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta

Sandra kirjoitti...

Kiitos suuresti, mutta en halua paljastaa henkilöllisyyttäni. :)