torstai 2. helmikuuta 2012

Pain,pain,pain

Sattuu taas joka paikkaan auauauau, ahdistaaaaaaaaaaa! Vittu.. Must on tullu ihan paranoidi. Mä en oikeest kestä tätä enää.. Eilen ku olin polikäynnil psykologilla, ni mä vaan kyselin, et onks tääl mikrofonei piilossa ja et kuunnellaaks mua.. Se oli vähän ihmeissään, mut niin olin määkin.. Mul meni koko aika siel siihen, et ettisin katseella mikrofonei. Ja sit tapahtu jotain outoa ja yhtäkki siel oli joku ylimmääränen hoitaja tai joku sanomas "Heiii, Sandraaaa, tää käynti loppuu nyt, kuuleksää?" Mä olin ihan pihal siitä mitä siel oli tapahtunu ja lähin vaan pois siitä.. Outooko?!

Sit mul oli viel illal aika turus Satulle. Kerroin siel, et mun harha näöt ja kuulot on lisääntyny ja kerroin, et myös harha-ajatukset on lisääntyny. Kerroin, että en pysty luottaa tohon salon poliin ja et must tunntuu et siel tapahtuu jotain kummallista. Et ne aikoo tehä mulle jotain pahaa. Kerroin, et mua epäillyttää noi mun lääkkeet, mutta syön niitä silti, sanoin, että mä viel toisaseks pystyn pakottaa itteeni(yleensä) tajuumaan, et noi jutut ei VOI pitää paikkaansa jos ajattelee järkevästi... Mut täytyy sanoo, et tää juttu nyt ku toi lääkäri soitti, ni vaan vaikeutti mun tilaa...

Eli siis me sovittiin eilen Satun kanssa, et se soittaa lääkärille ja käskee lääkärin soittaa mulle, koska sen mielestä muutos oli tapahduttava heti. No se lääkäri sit soitti mulle äskön ja kerroin omin sanoin vähän, et mikä on tilanne. (mul on siis nyt täl hetkel sellanen tilanne, et mun lääkäri vaihtuuTAAS! L on se mun entinen ja A on mun tuleva. Eli siis L on nyt lähteny jo pois sieltä ja A ei oo viel tullu, joten mulla ei oo täl hetkel omaa lääkärii tuol.. Puhuin siis ihan jonku tuntemattoman naisen kans...) Se sit sano, et ku mul oli ollu sillon ma 23.1 lääkäri aika jossa L määräs mul tällasii muutoksii lääkkeisiin: seroquel 200mg pois ja voxra(aktivoiva masennuslääke) ja imovane(nukkumiseen) tilalle, ni se sano, et se ihmettelee suuresti, et kui se on laittanu mul ton voxran, liian nopeesti kai.... Se sano, et voxra pois ja seroquel takas.. Kerroin sitten mun epäluuloni sitä polii kohtaan ja se vaan nauro... Kerroin et mul on tosi ristiriitanen olo.... Ja se kyl vaan paheni

Noh.... eipä täs kai muuta sit niin..

2 kommenttia:

hallu kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Sandra kirjoitti...

mul lopetettiin toi voxra ja nyt tuli abilify ,,, kattoo miten se sit auttaa, jos auttaa