perjantai 30. joulukuuta 2011

No you no me no way.....

Blip, blop, bingbingbingbingbing............... DAMN IT, right?

Yök! Koko ajan ällöttäviä kuvia mielessä! Miks ihmeessä tän elämän pitää olla niin perseestä. Okei, kokoon itseni nyt.. Tuntuu, et koko ajan lisää paskaa kannettavaks. Okei, kokoon itseni nyt.. Vajoon alas, takas sinne, missä aina välil oon. Okei, kokoon itseni nyt. Tavallaan on toivo, koska tiedän, että oon selvinny pahemmastaki.. Mut, ku tuntuu, et tie vie alasalasalas...

OKEI, KOKOON ITSENI NYT..

eli ----> :) jee :D hauskaa, oon iloinen , jipii joulu ja uusi vuosi <3 jee jee.... NOT.

Katon telkkaria. Näen kaljun lihavan miehen. Mun koko keho jäykistyy, inhoon sitä näkyä. Kaikki mielikuvat tulee takasi. Hengitys alkaa tiheentyä. Okei, rauha rauha.. Kolme orientoivaa hengitystä ja täysillä keskittymään tähän hetkeen. Katse jonnekki muualle. Inhottaa se ajatus siitä näystä telkkarissa. Aika perus juttu mun elämässä nykyään. En voinu kattoo bigbrotherii sen takia.. en vaan pystyny. Tuli niin paha olo...

No joo, nyt mul on vähän huolta siitä, että DKT loppuu kohta ja sen jälkeen siirryn kokonaan aikuisten puolelle. Kuulostaa niin kaukaiseslta ajatukselta.. Mut toisaalta, oon jo 19-v. hmmm.... En kyllä koe olevani aikuinen. Ja monesti mua myös siitä muistutellaan kotona, siis siitä että oon lapsellinen. Ja sitte on se sähköhoito.. Haluunko oikeesti, et mun aivoihin annetaan jotain sähköshokkeja... Jos siin on jotain pahoi sivuvaikutuksia, ni täytyy miettii ihan reilusti  viel.. Mut jos ainoo haittavaikutus on tilapäinen muistinmenetys, ni ei haittaa kyllä yhtään. Mä en nimittäin muutenkaa muista mitään esimerkiks eilisestä, jos mult nyt kysyis...

Muttamutta.. Pitää tästä taas häipätä esittämään iloista ja hyvin voivaa....... :(, eiku siis ---> :D

Ei kommentteja: