lauantai 8. helmikuuta 2014

viha

mul oli pitkään tunteita m:ää kohtaan, siis rakkautta. Mut nyt tunnen vaan syvää vihaa.. haluun eroon tästä tunteesta.. se syö mua sisältä.. ahdistaa. Viimenen niitti oli eilinen. Ei vaan see et se jätti mut mun painon takia, vaan see, et ku mun ja m:n yhteinen kaveri I (maailman ihanin tyttönen) puolusti mua kirjottamalla "Oot oikee kusipäiden kusipää. Jättää Sandran jonkun noin naurettavan syyn takia! Et ole ansainnut Sandran kaltaista upeaa ihmistä. ei mulla muuta. hyvää jatkoa.." m:n face priva viestiin, ni m vastas siihen "Tiiän et oon kusipää ja sä oot kyrpäkasvo,haista huora vittu" Eli siin meni ihan yli.. Et se kusipää rupee haukkuu maailman ihaninta ihmistä. Sit mul palo naama. Mut en viitti alkaa avautuu. I:kin sano, et antaa olla vaan, ettei ryhdytä mukaan leikkiin,


Ei kommentteja: