tiistai 11. helmikuuta 2014

I dont hate you. I hate the things you've done

Miksi mä kiusaan itteeni.. Mul on joku ihmeen pakkomielle mennä lukee mun ja m:n face messenger keskusteluja..... Miks en voi vaan unohtaa jo koko kakaraa(meinasin kirjottaa "miestä", mut se on kyl kaukana miehestä) Iiiiiiiiiiihan naurettava syy jättää.. siis kertakaikkiaan uskomattoman, ällistyttävän naurettavan lapsellinen syy jättää toinen.. Kui se ees alotti seurustelemaan ja viel kosi, jos se ei voi sit yhtäkkii enää olla läskin kanssa. Vittu ku ottaa päähän...

Mut hyvääkin on käyny! Nimittäin kävin tänään sen toimintaterapeutti J:n kanssa salilla! Ensimmäinen askel kohti terveellistä elämää. En oo pitkään pitkään aikaan liikkunu lainkaan. En ees uskalla koiran kanssa ulos lähteä. Ku pelottaa se mies. En mä varmaan yksin uskaltais mennä salille, mut J on niin ihana ja turvallinen, etten mä ees ehtiny pelätä muita :) Me käydään siis kerran viikossa salilla, tästä päivästä lähtien. Sen lisäks mun olis tarkotus alkaa jumppaamaan kotona. J lupas tuua mulle jotain jumppa videoita kirjastosta. Vitsi ku sais oikeest ittensä vähän parempaan kuntoon, ni vois sille m:lleki näyttää, et mistä se on menny luopumaan ;)

Mun piti eilen alottaa/jatkaa aikuislukiossa, mutta... en sit kyenny... luuseri kun olen. Ahdisti koko viikonloppu ja unetkin jäi siks lyhyeksi. En vaan pystyny menee sinne. Se olis todennäksesti ajanu mut taas viiltelyn partaalle.. Jätin sit vaan menemättä. Onneks kaikki ymmärsi, eikä kukaan ruvennu syyttelemään tai mitään. Koko perhe ymmärsi, psykoterapeutti A ymmärsi, J ymmärsi. Tuli ihan hyvä olo, ku kaikki ymmärsi. Laitoin tänään äikän opettajalle viestii, et jos voisin suorittaa sen äikkä viitosen itsenäisesti. Se ei oo viel vastannu, mut luulen et se onnistuu :)

Ei mul nyt muuta asiaa oikeestaan.

Ei kommentteja: